fredag den 4. maj 2012

Koldskålstid... Denne gang 100% sukkerfri!



Jaaa.. så lykkedes det... (ikke at det kræve de store kokkehuer at lave koldskål... jeg skulle bare lige købe ind igen)
Jeg gav mig i kast med koldskål uden sukker.

Opskriften får i her:


1 l. tykmælk
1 l. kærnemælk
2 spsk. agavenektar
1/4 tsk. stevia max sød (kom lidt i af gangen og stop inden, hvis det er sødt nok)
1/2 tsk. vaniljepulver

Røre røre røre
og spise! :)
Uhm...

Kan du lide at bageknækbrød? Så er de helt sikkert et hit i koldskål... kvas dem til halvstore krummer og drys dem i dit koldskål :)

Søger du flere inspirerende opskrifter både med og uden stevia, så har jeg en del til at ligge på valo.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg vil blive utrolig glad, hvis du skriver en lille kommentar, store som små, korte som lange, tykke som tynde... en kommentar på min blog gør mig i rigtig godt humør også selvom det blot er en lille én... 1000 1000 tak :)