| Et par af stænglerne er gået til i det danske vejr. så det er snart tid at komme inden døre. |
Tiden der snart kommet til at få din stevia i hus for vinteren
Den tåler ikke mindre end 10 grader og skal derfor overvintre inden for.
Find en god stor potte gerne 20 cm i diameter eller mere, med plads til godt med muld
Grav planten op og plant den i potten.
Din stevia vil klare sig fint i stuen vinteren over, hvis den står et sted hvor der er godt med lys og har en let fugtig jord.
Næste sommer er planten igen klar til komme ud i det gode vejr.
Det er altid en god ide at tage stiklinger fra din Stevia og sætte i et glas vand. så har du nogle i baghånd hvis planten skulle gå til for dig.


